see more

MOSCOW, RUSSIA - DECEMBER 06: (EDITORS NOTE: Image has been reviewed by RT prior to transmission.) RT International studios displaying an image of US President Donald Trump on December 6, 2019 in Moscow, Russia. RT, formerly known as Russia Today, is a state-funded TV network that produces news content in English and several other languages. The network insists it is no different from other global broadcasters, like the BBC, albeit one that offers alternative views to the mainstream Western media. Western governments, however, see the network as an instrument of the Russian government. (Photo by Misha Friedman/Getty Images)

MOSCOW, RUSSIA - DECEMBER 06: (EDITORS NOTE: Image has been reviewed by RT prior to transmission.)  RT International studios displaying an image of US President Donald Trump on December 6, 2019 in Moscow, Russia. RT, formerly known as Russia Today, is a state-funded TV network that produces news content in English and several other languages. The network insists it is no different from other global broadcasters, like the BBC, albeit one that offers alternative views to the mainstream Western media. Western governments, however, see the network as an instrument of the Russian government. (Photo by Misha Friedman/Getty Images)